اخبار روزفناوری

EA Sports FC 25 به طور رسمی معرفی شد و در تاریخ 17 جولای به طور کامل معرفی شد

EA Sports FC 25 به طور رسمی معرفی شد و در تاریخ 17 جولای به طور کامل معرفی شد

Leaks پیشنهاد می‌کند که EA Sports FC 25 نزدیک است و از آن زمان تائید شده است. EA بلافاصله پس از قهرمانی اسپانیا در یورو، از نسخه جدید این فرنچایز رونمایی کرد. اعلامیه کامل جدیدترین بازی فوتبال در تاریخ 17 جولای به طور کامل فاش خواهد شد.

جزئیات این بازی بسیار اندک است، اما همه آنها در 17 جولای اعلام خواهند شد. در حال حاضر، ما از بازیگران پر ستاره ای که روی جلد EA Sports FC 25 Ultimate Edition تزئین شده اند، می دانیم. این شامل اسطوره های فوتبال مانند دیوید بکهام، زین الدین زیدان، جانلوئیجی بوفون، آیتانا بونماتی و جود بلینگهام است. می‌توانید انتظار داشته باشید که چهره جود بلینگهام را روی جلد جلوی نسخه استاندارد بازی ببینید.

طبق اطلاعات درز اینترنت، این بازی در سپتامبر 2024 منتشر خواهد شد. این بازی بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی خواهد بود. این به طرفداران فوتبال اجازه می‌دهد تا اگر می‌خواهند در بازی گیر کنند، آن را در پلتفرم‌های مختلف بازی کنند.

این اطلاعات درز از بیلبیل-کون معروف، پس از ایجاد گزارشی در مورد Dealabs برای اعلام تاریخ انتشار EA Sports FC 25. پایان شراکت EA با فیفا، این دومین تکرار در فرنچایز است که نام کاملاً جدید سری را دارد.

در این نشت‌های اینترنتی، آنها پیشنهاد کرده‌اند که نسخه نهایی EA Sports FC 25 با قیمت گزاف 99.99 دلار قیمت خواهد داشت، در حالی که نسخه استاندارد کمی معقول‌تر 69.99 دلار قیمت دارد. با توجه به اینکه این بازی ها بسیار شبیه به هم هستند و تغییرات زیادی بین هر تکرار وجود ندارد، دیدن این که این بازی اینقدر هزینه دارد، شوکه کننده است.

طبق اطلاعات فاش شده، تاریخ انتشار رسمی بازی 27 سپتامبر 2024 خواهد بود. دارندگان نسخه Ultimate از یک دوره دسترسی زودهنگام 7 روزه قبل از انتشار کامل نسخه استاندارد بهره مند خواهند شد.

>

این تنها اطلاعاتی است که ما در مورد بازی آینده EA Sports FC 25 داریم، اما زمانی که EA برنامه‌های خود را برای بازی در تاریخ 17 جولای رسماً اعلام کرد، به‌روزرسانی ارائه خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا